>

Monday 23 January 2012

Asrama

Asalamualaikum ,

Akhirnya ,
20.1.2012 (petang) ,
Jejak juga kakiku ke rumah .
Alhamdulillah ~


Duduk dekat asrama baru 1 minggu ,
TAPI ,
Masyaallah ,
Rasanya bukan main lama lagi ohh !
Malang-2 :(


15 Januari 2011 (Ahad petang)
Tarikh keramat aku ke asrama ,
Langsung tak disangka aku masuk asrama .
OhMayAllah ,
Beratnya hati ni ~




TAPI ,
Itu semua untuk permulaan sahaja okay .
Alhamdulillah ,
Dah sampai seminggu duduk asrama tu ,
Rasanya makin meriah .
Dapat kawan baru dalam dorm Ali 6 tu ,
Best !

Dia orang semua okay la ,
Sporting ,
Bersuara banyak ,
Cuma kita je PENDIAM oh ,
Dia orang pongg cakap macam tu .

MAAF lah KAWAN ,
Aku memang lelaki pendiam ,
Lagi pongg kita kan baru je berkawan ,
Nanti lama-2 okay la ,
Jangan risau ya kawan ;)


Walaupongg aktiviti di asrama padat ,
Alhamdulillah la ,
Kita boleh lakukannya ,
Kadang-2 tu penat la juga ,
Tapi kita kena tabah ,
Nak berjaya punya pasal kan :)



Lelaki dekat sana boleh tahan gatalnya ,
Berpusu-pusu kacau perempuan ,
Kau orang ni hati batu eh ?
Selamba je mengacau perempuan ,
Aku berjalan je pandang lantai time bertembung dengan perempuan ,
Tapi , kalau jalan ramai-2 tu tak adalah pandang lantai okay .






Atoto ,
Rindunya Fipper aku tu ,
Tapi , kenapa aku rindukan ia ?
Sebab Ianya sudah HILANG !
OhMaiAllah :(
Aku baru beli dah hilang .
Time tu tengah solat Isyak ,
Then lepas habis baca doa ,
Kita keluar la ,
Cari selipar tu ,
Tak ada !

Aduhai ~
Kawan kata dekat situ perkara biasa selipar hilang ,
Kita angguk jela dengan muka mencuka ,
Apa lagi ,
Tunggu jela sampai tak ada orang ,
Then ada sepasang selipar tak ada tuan ,
Apa lagi kan ,
Pakai jela dah tak ada selipar .




4 Mekanikal 2
Itulah kelas kita dekat situ ,
Sekarang ni ada 24 pelajar sahaja KOT ,
Sikit kan ?
Tapi tak mengapalah ,
Sikit-sikt pongg bisingnya boleh tahan juga ,
Haish..
Hyper active juga kawan-2 baru ni kan :D
Tapi tak mengapa ,
Kita SUKA :)






Terima Kasih dan Jumpa Lagi :)

No comments:

Post a Comment

said..